Secretaria General s'articula com a departament de gestió de totes les Facultats i Centres de la UCH, davall la dependència orgànica del Secretari General de la Universitat.
A manera de resum, es gestionen els següents processos academicoadministratius: matrícula de grau, postgrau, títols propis i doctorat; beques; emissió de certificats acadèmics; processos de reconeixement, revalidació i adaptació d'assignatures i/o crèdits; custòdia de l'expedient acadèmic de l'alumne; gestió i emissió de títols universitaris oficials i títols propis; registre general.
Edificio Luis Campos Górriz
C/ Luis Vives, nº 1
46115 Alfara del Patriarca (Valencia)
Responsable Secretaria General
Tràmits i gestió d'alumnes. Registre
Unitat de Títols
Mari Colomina Vicens
Silvia Cerveró Albiñana
Certificats, Erasmus
Unitat d'Accés-Matrícula
Soledad Alfonso Sánchez
Rosario Jorge Granell
Pilar García Cavero
Eva Rodrigo Valero
Postgrau
Unitat de Beques
Plaza Reyes Católicos, 19
03204 Elx (Alacant)
C/ Grecia 31
Ciudad del Transporte II
12006 Castelló