Talent Audiovisual Universitari (2ª Edición)

Pitching que pone en contacto a los jóvenes universitarios que estudian titulaciones de Comunicación en las universidades valencianas con el sector profesional del audiovisual en la Comunidad Valenciana.

Lugar: Centro de Producción Multimedia
Fecha inicio: miércoles, 5 de junio de 2019 a las 9:00 h.
Fecha fin: miércoles, 5 de junio de 2019 a las 10:00 h.


La 2ª edición del Talent Audiovisual Universitari es un Pitching que pone en contacto a los jóvenes universitarios que estudian titulaciones de Comunicación en las universidades valencianas con el sector profesional del audiovisual en laComunidad Valenciana.

SEGONA EDICIÓ DEL TALENT AUDIOVISUAL UNIVERSITARI PITCHING UNIVERSITATS VALENCIANES-SECTOR AUDIOVISUAL

INTRODUCCIÓ

À Punt i les sis universitats valencianes que tenen estudis relacionats amb la indústria de la creació audiovisual –Universitat de València, Universitat Politècnica de València, Universitat d’Alacant, Universitat Miguel Hernández d’Elx, Universitat Jaume I de Castelló i Universitat CEU Cardenal Herrera– organitzem el Talent Audiovisual Universitari, Pitching Universitats Valencianes-Sector Audiovisual, que tindrà lloc el dia 5 de juny al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica, amfitriona d’aquesta segona edició.

L’objectiu de la iniciativa és detectar el talent creatiu emergent que hi ha a les universitats i posar-lo en contacte amb el sector audiovisual, tant privat com públic. En aquesta segona edició, les entitats organitzadores es comprometen a treballar per a visibilitzar el talent femení de l’audiovisual valencià.

El Pitching de l’Audiovisual Valencià es concretarà en una jornada en què els diferents equips creatius universitaris podran exposar els seus projectes davant de productores, distribuïdores i plataformes multimèdia, com és el cas d’À Punt Mèdia.

En la primera edició es van implicar 91 alumnes amb 22 projectes, dels quals 16 van ser defensats pels seus autors i autores a l’Aula Magna de l’edifici de La Nau de la Universitat de València davant de 14 productores, 3 associacions de productores, i una taula d’experts i expertes. Dos dels 16 projectes s’han convertit en produccions per a À Punt Mèdia.

Organizadores

Facultad de Humanidades y CC. de la Comunicación

BASES


BASES DE LA SEGONA EDICIÓ DEL PITCHING

Presentació de projectes:

1. Cada universitat pot presentar fins a un màxim de 4 projectes, que poden encabir-se en una o en diferents categories. La tria dels projectes, la fa cada universitat mitjançant el sistema de selecció que hi considere oportú.

2. Els estudiants disposaran de 7 minuts per a presentar el seu projecte (clip o teaser inclòs) i els professionals, d’un màxim de 8 minuts per a fer-hi comentaris i preguntes.

3. Les presentacions, les han de dur a terme dos estudiants responsables del projecte, amb equilibri paritari, sempre que la composició del grup d'estudiants que han elaborat el projecte ho permeta. Tant la memòria del projecte com l'exposició davant del públic es podran fer en qualsevol de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana.

4. Les sessions de Pitching es realitzaran davant d'un públic conformat per professionals del sector, representants institucionals de l’audiovisual i de l’àmbit acadèmic, i l'alumnat de les universitats participants.

5. La jornada del Talent Audiovisual es dividirà en dues parts: de matí es farà l’exposició pública dels projectes, i de vesprada s’organitzaran les reunions cara a cara (one-to-one) a porta tancada entre les persones autores dels projectes i els professionals de l’audiovisual, per tal de poder aprofundir més i explorar possibles acords i col·laboracions. Els organitzadors habilitaran espais que afavorisquen les relacions bilaterals.

6. Quins projectes es poden presentar?

a. Projectes audiovisuals realitzats durant els cursos 2018-2019 i 2017-2018, sempre que no s’hagen presentat a l’anterior edició.2

b. La convocatòria està adreçada a l’alumnat, de les universitats valencianes coorganitzadores, que curse actualment o haja cursat en 2017-2018 estudis de grau o màster de l’àmbit de la Comunicació i l’Audiovisual. Així, s’hi inclouen les àrees de Periodisme, Comunicació Audiovisual, Publicitat i Relacions Públiques, Belles Arts, que contenen els àmbits de Multimèdia, Branding Digital, Animació i Videojocs. Es podrà participar en solitari, o formant part de propostes multidisciplinàries o transmèdia.

c. Els projectes han d’encabir-se en alguna de les categories previstes en el següent apartat.

d. Els projectes NO poden ser una obra acabada, sinó que han de ser treballs en fase de preproducció.

7. Categories dels projectes:

e. FICCIÓ: llargmetratges, curtmetratges, sèries, minisèries, telefilms, animació.

f. NO-FICCIÓ: documentals unitaris, sèries documentals.

g. FORMATS TELEVISIUS: programes d’entreteniment, com ara concursos, reality shows, entreteniment informatiu, docu-shows...

h. NOVES FINESTRES: websèries, documentals web, projectes transmèdia, videojocs, apps, produccions per a mòbils...

i. RÀDIO: projectes d’informació i entreteniment, així com de ficció.

j. BRANDED CONTENT I COMUNICACIÓ INSTITUCIONAL: productes audiovisuals per a marques concretes; comunicació audiovisual que es realitza per a institucions públiques o privades.

8. Com ha de ser la memòria o document del projecte (màxim 10 pàgines):

a. Nom de les persones autores del projecte i contacte (mòbil i correu electrònic).

b. Fitxa del projecte (categoria, gènere, durada, seriació, pantalla). 3

Mostrar mapa

Actividades destacadas

Versión clásica

Este sitio web utiliza Cookies Propias y de Terceros para recopilar información con la finalidad de mejorar nuestros servicios, analizar hábitos de navegación y mostrar publicidad relacionada con sus preferencias. Aceptar